Co je Vlastní známka - popisVlastní známka - logo - Česká pošta

  • Platná poštovní cenina s motivem podle vašeho návrhu.
  • Písmenová známka s časově neomezenou platností, kterou můžete hradit poštovné.
  • Jedinečný prostředek pro propagaci vaší společnosti nebo produktů.
  • Ojedinělý dárek pro vaše zákazníky a obchodní partnery.
  • Ideální doplněk reklamních kampaní

Druhy Vlastních známek

Tiskový list, malý tiskový list nebo známkový sešitek - vyberte si provedení podle vašich potřeb.

Na výběr máte známky s nominální hodnotou A pro posílání v ČR, E pro evropské země nebo Z pro psaní mimo evropské země.

Oproti klasickým známkám má kruhová známka netradiční formát, a proto známky na psaních jen tak nepřehlédnete.

                            

Tiskový list 

Na tiskových listech můžete mít na známkách až 25 různých motivů a celý list může být personalizovaný. Můžete si vybrat mezi klasickou obdélníkovou známkou nebo originální kruhovou.

Tiskový list má velikost formátu A4 a obsahuje buď 25 obdélníkových Vlastních známek o velikosti 27,4 x 34,9 mm nebo 25 známek kruhových o průměru 35,8 mm.

 

Malý tiskový list

Na tiskových listech můžete mít na známkách 5 různých motivů a celý malý tiskový list může být personalizovaný. Můžete mít originální šestihrannou známku. 

Tiskový list má velikost formátu A5 a obsahuje 5 šestiúhelníkových Vlastních známek o velikosti 42 x 42 mm. 

 

 

 

 

Známkový sešitek

Známky ve známkovém sešitku mají větší plochu pro umístění vašeho motivu. Známkové sešitky jsou svým zpracováním a možností personalizace přední a zadní strany vhodné i jako originální dárkový nebo propagační předmět.

Známkový sešitek má velikost formátu 125 x 85 mm (rozložený 250 x 85 mm) a jeho vnitřní strany obsahují pole pro 8 kusů Vlastních známek o velikosti 54 x 32,8 mm. Ve vašem designu může být celý známkový sešitek, neboť i vnější strany si můžete graficky upravit, kromě malého prostoru na zadní straně sešitku. Ten je vyhrazen pro povinné údaje České pošty.

Výhody Vlastní známky

Využijte svá psaní jako reklamní prostor díky originálnímu detailu v podobě Vlastní známky.

Cílená reklama

Záleží jen na vás, jaká reklamní sdělení budete posílat. Své adresáty znáte a vhodně navrženou Vlastní známkou jim můžete sdělit to, co je zaručeně osloví.

Netradiční reklama

Obálka potištěná reklamou je v praxi používána často, a může proto zůstat bez povšimnutí. Vlastní známka je ale detail, který adresáta překvapí, záleží jen na kvalitě vašeho návrhu.